آشنايي با شركت ياتـي و راهنمايي در خصوص وب سرويـس پرواز يـاتي
نوشته شده توسط : امیر ایروانی

آشنايي با شركت ياتـي و راهنمايي در خصوص وب سرويـس پرواز يـاتي

ياتي يك شركت تركيه اي مي باشد كه با ارائه راهكارهاي آنلاين در خصوص ارائه خدمات كارگزارهاي خدمات مسافرتي و شركتهاي هواپيمايي و ... به شركتهاي گردشگري، در اين صنعت از سال 2010 فعاليت مي كند. در ايران محبوب ترين خدمات اين شركت ارائه وب سرويس پرواز مي باشد.
معرفي شركت ياتي (INTERNATIONAL AIR TRAVEL INDEX) (IATI) و تاريخچه آن:
ياتي يك سيستم گردشگري آنلاين است كه رسانه معتبر و يكپارچه بين عوامل و تأمين كنندگان خدمات مسافرتي در سراسر جهان را فراهم ميكند. محدوده خدمات ياتي شامل پروازها ، هتل ، جابجايي عظيم ، كرايه اتومبيل و ساير خدمات مربوط به هسته اصلي خدمات مسافرتي را پوشش مي دهد. تمامي خدمات ياتي كاملا آنلاين هستند ، كه امكان برقراري ارتباط يكپارچه و سريع بين عرضه كنندگان و فروشندگان محصول را فراهم مي كند.
ياتي يك راه حل كامل مسافرتي براي آژانس هاي مسافرتي با محصولات سريع و پاسخگو ارائه مي دهد كه آنها را قادر به رقابت با بازار هميشه در حال رشد مي كند.ياتي در ماه مي سال 2010 در آنتاليا تأسيس شد و موفقيت بزرگي در بخش هاي مسافرتي به دست آورد و در كمتر از يك سال به سيستم گردشگري راهنماي مسافرتي تركيه تبديل شده است. امروزه ياتي داراي بيش از 15000 عامل فعال در 25 كشور جهان است و بيش از 6000 عمليات سفر در روز را مديريت مي كند.
وب سرويس پرواز ياتي :
ياتي داراي مجموعه اي از شركت هاي هواپيمايي است متشكل از 180 خطوط هوايي بزرگ ، پروازهاي كم هزينه و منطقه اي، پروازهاي چارتري و جت هاي خصوصي مي باشد.
از نكات قابل توجه در وب سرويس ياتي مي توان به شركت هواپيمايي ماهان اشاره نمود. با پياده سازي وب سرويس ياتي، مشتريان شما به پروازهاي بين المللي ماهان نيز دسترسي خواهند داشت. خريدهاي انجام شده در وب سرويس ياتي بر روي استاكهاي پرواز شما قرار نمي گيرد.





:: برچسب‌ها: یاتی , وب سرویس پرواز یاتی , وب سرویس پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: